Promocje
Składana mata dla dzieci chmurka Szaroniebieska
Składana mata dla dzieci chmurka Szaroniebieska
369,00 zł 339,00 zł
szt.
Kocyk bawełniany S Cotton Classic Ocean blue
Kocyk bawełniany S Cotton Classic Ocean blue
119,00 zł 109,00 zł
szt.
Kocyk bambusowy Lullalove Baby blue
Kocyk bambusowy Lullalove Baby blue
144,99 zł 124,90 zł
szt.
Składana mata dla dzieci kwadratowa Jasnoszara
Składana mata dla dzieci kwadratowa Jasnoszara
319,00 zł 289,00 zł
szt.
Suchy basen z kulkami 200 szt kwadratowy, Pastelowy róż
Suchy basen z kulkami 200 szt kwadratowy, Pastelowy róż
369,00 zł 329,00 zł
szt.
Maskotka Królik kremowy 31 cm Jellycat
Maskotka Królik kremowy 31 cm Jellycat
98,99 zł 89,99 zł
szt.
Otulacz muślinowy Lullalove Księżniczka
Otulacz muślinowy Lullalove Księżniczka
59,99 zł 54,90 zł
szt.
Piankowy zestaw do zabawy Jasnoróżowy
Piankowy zestaw do zabawy Jasnoróżowy
429,00 zł 389,00 zł
szt.
Składana mata dla dzieci kwadratowa Błękitna
Składana mata dla dzieci kwadratowa Błękitna
319,00 zł 289,00 zł
szt.
Rożek niemowlęcy Royal Baby Sand
Rożek niemowlęcy Royal Baby Sand
139,00 zł 129,00 zł
szt.
Składana mata dla dzieci kwadratowa Szaroniebieska
Składana mata dla dzieci kwadratowa Szaroniebieska
319,00 zł 289,00 zł
szt.
Piankowy zestaw do zabawy Jasnoszary
Piankowy zestaw do zabawy Jasnoszary
429,00 zł 389,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie uległą uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie posiada widocznie uszkodzenia zewnętrzne można odmówić przyjęcia przesyłki lub sporządzić protokół szkody i skontaktować się z nami. Ważne: Protokół szkody należy sporządzić w obecności kuriera tego samego dnia i przesłać go do nas na reklamacje@bajum.pl (w przeciwnym razie reklamacja może zostać odrzucona) 

Reklamację prosimy składać w następujący sposób:   

 

1. Skontaktuj się z nami 

Zanim złożysz reklamację skontaktuj się z nami przez reklamacje@bajum.pl lub 780012622.

Przyśpieszy to proces reklamacji.

 

2. Spakuj produkt z akcesoriami

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjne jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. 

 

3. Pobierz >> formularz reklamacji <<

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: reklamacje@bajum.pl 
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.
W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.  

 

4. Odeślij paczkę na adres:

Aby zareklamować produkt należy go przesłać na wskazany przez nas adres. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

 

 

W razie pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu.


 

Zwroty

Jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, jednak w Bajum możesz zwrócić towar do 30 dni od daty doręczenia przesyłki:

 

Zwroty prosimy składać w następujący sposób:   

 

1. Skontaktuj się z nami 

Przed odesłaniem przesyłki klient jest zobowiązany poinformować o tym sprzedawcę przez reklamacje@bajum.pl lub 780012622, następnie zostaje mu podany adres do zwrotu. 

 

2. Spakuj produkt z akcesoriami

Podstawą wszczęcia procedury zwrotu jest przesłanie do nas czystego towaru wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem odstąpienia od umowy. Towar zabrudzony / używany nie będzie podlegał zwrotowi.

 

3. Pobierz >> formularz odstąpienia od umowy <<

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: reklamacje@bajum.pl  
  

4. Odeślij paczkę na adres:

Aby zwrócić produkt należy go przesłać na wskazany przez nas adres. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

  

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, zapakowany w oryginalne nieuszkodzone opakowanie wraz z kompletną jego zawartością łącznie z metkami.
  • klient zobowiązany jest do oceny jakości mebla przed montażem. Nie przyjmujemy zwrotu mebla skręconego.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium