Zwroty i reklamacje

Uszkodzona przesyłka 

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległą uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie posiada widocznie uszkodzenia zewnętrzne, można odmówić przyjęcia przesyłki lub sporządzić protokół szkody i skontaktować się z nami. Ważne: Protokół szkody należy sporządzić w obecności kuriera tego samego dnia (w przeciwnym razie reklamacja może zostać odrzucona). Skontaktuj się z nami poprzez e-mail reklamacje@bajum.pl lub telefonicznie: 780 012 622 

Reklamacje

 

1.  Jeżeli zakupiony produkt posiada wady fabryczne prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego:  

2. Pobierz >> formularz reklamacji <<

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: reklamacje@bajum.pl 
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.
W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.  

 

 

Zwroty

Jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, jednak w Bajum możesz zwrócić towar do 30 dni od daty doręczenia przesyłki:

 

Zwroty prosimy składać w następujący sposób:   

1. Jeżeli z jakiegoś powodu otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu. 

 

2. Przed odesłaniem przesyłki skontaktuj się z nami w celu ustalenia adresu do zwrotu przez reklamacje@bajum.pl lub 780 012 622.

 

3. Spakuj produkt wraz z akcesoriami i odeślij na wskazany przez nas adres. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy stan zwracanego produktu. Towar zabrudzony / używany nie będzie podlegał zwrotowi.

 

3. Pobierz >> formularz odstąpienia od umowy <<

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: reklamacje@bajum.pl  
  

 

*Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

  

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, zapakowany w oryginalne nieuszkodzone opakowanie wraz z kompletną jego zawartością łącznie z metkami.
  • klient zobowiązany jest do oceny jakości mebla przed montażem. Nie przyjmujemy zwrotu mebla skręconego.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium